Tuesday, March 10, 2009

Salam Maulidur Rasul 1930 Hijrah....


Salam Maulidur Rasul....selawat dan salam ke atas Junjungan Mulia Nabi Muhammad S.A.W...semalam cuti umum sempena Maulid Nabi Muhammad....dan semalam juga majlis pertunangan aku....xde apa nak cite lebih2...cuma semuanya berjanlan lancar...tetamu yg hadir pon ramai sampai x muat rumah kak long n khemah yg dipasang....jamuan pun semuanya cukup n sempurna...moga majlis aku ni mendapat rahmat dan berkat oleh Allah....cuma aku x boleh nak upload byk gambar sbb cameraman aku sibuk dok menghidang makanan utk keluarga pihak lelaki....gambar aku byk diambil oleh keluarga pihak lelaki....nnt2 aku minta kat depa....lg satu x puas ati, nape la tudung aku senget....huhu...butik pengantik tu janji nak bg tudung bawal, tp bila sampai dia bg tudung yg lembut tu....aku plak baik ati, x suh tukar...may b sbb time tu terkejar2 kot....apa2 pon, sumenya tlh berakhir n berjalan lancar....amin.....


No comments: