Tuesday, February 3, 2009

WAJAH KEKASIH...

Tajuk posting di atas sebenarnya xde kena mengena dgn wajah kekasih sapa2 ye....tu tajuk lagu Dato Siti Nurhaliza masa zaman gunjingnya di hujung2 tahun 90-an. masa tu x salah lepas SPM aku dah masuk matrik UIA kat Lembah Pantai, aku beli 2nd album Siti. one of the peberet song i lagu WAJAH KEKASIH tu le....kalau nak dgr dlm track no 2 lagu dlm music playlist kat blog aku nih...lagu ni juga selalu jg peberet song aku nak karoke....hehe...ingat lagi masa kat UIA ada interblock karoke competition, aku nyanyi lagu ni, dpt no 2....yg jd juara nyanyi lagu pe ntah, tp siap ada penari...aku kalah sbb x de penari...aku nari sorang2...hahahaha....masa kat kuching ari tu pun aku nyanyi lagu ni jg...tp bkn competition, sekadar suka2 masa kwn len tgh dinner, so aku hiburkan ati depa ngan suara yg x brapa sedap aku nih....pendek kata, utk karoke, lagu ni je yg aku confident,lagu len mcm x brani....huhu...dah lama plak aku x karoke...x de teman nak ajak la....hurmmmm....

No comments: